Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Bergman - 18 februari 2009 20:20

Jobbat och slitit idag. :) Näe, men var riktigt roligt. Är så inspirerande och givande att jobba tillsammans med min vikarie så det är så otroligt tråkigt att hon skall sluta!


Var så verbal idag jag så jag knappt kände igen mig själv! Men fick fram nästan allt jag ville säga och ska nu sitta hemma och fila vidare på mina ideér. Finns ju grym förbättringspotential och jag hoppas verkligen att jag lyckas genomföra det.


Linus har varit sån gladskit idag. Skrattat har han börjat göra med, men blir tyst så fort vi ska filma, han är nog lite blyg. Igår fick han gröt för första gången. Gick jättebra, tyvärr saknas bild men det får vi ordna imorgon. Ikväll fick han oxå gröt och åt som attan. Börjar få tillbaka mjölken med, tänk vad ett lite mer ordentligt träningspass kan göra!!! Tränade ju en timme igår, rätt så intensivt med och eftersom det är något som får mig att må bra så löser det många knutar. Träning är min ventil i livet. Har tränat så länge nu så jag vet inte hur jag ska få utlopp för alla känslor och så om jag inte tränar...


Nu är det dags för the angry snicker igen. :)

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards