Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Bergman - 5 februari 2009 22:11

Han mår inte bra den lille mannen. Hur förkyld som helst och är hes. Hade liiiite feber nu på kvällen vilket innebar ännu mer grin. Sedan är inte min mjölk den bästa just nu. Måste tömma båda tissarna och ändå blir han inte nöjd innan det är sovdags. Tur att frysen är full med mjölk!


Han sover nu iaf, efter gos och stryk på nosen. Hoppas han sover hyggligt inatt iaf, jag blir ju aldrig frisk om inte jag får sova, blir en ond cirkel. Nåja, går runt och kraxar på jag. Känner av halsen nu mot kvällningen men hoppas det inte känns något inatt... fortfarande inga bilder sedan förra veckan men nej, jag har inte orkat...

Av Bergman - 5 februari 2009 09:24

Hade inte så ont igår, men började igårkväll och har haft ont inatt.... förkylningen attackerar från ett obevakat håll. Är nu snormaster och rosslar som attan. Pepparpeppar men halsen känns bra idag och krafterna börjar återfinna sig i min kropp... såååå skönt att känna. Längtar efter att bli frisk så jag kan snöra på mig skorna och plåga mig lite. Tröstar mig med att det nog är förkylningen som legat och grott och som fått mig att känna mig halvt döende när jag var ut på mina senaste pass.


Snöar ute nu så jag är såååå skidsugen. Förhoppningsvis får jag mig något pass i helgen om kroppen tillåter. Linus har sovit bättre inatt. Somnade vid halv nio och vaknade inte förrän 00.20 Vaknade därefter till med jämna mellanrum men efter blöjbyte och matning 02.30 så sov han fram till 06.11, i med nappen och sedan väckte jag honom 07.45 för påfyllning i magen. Han är snuvig och rosslig men otroligt pigg. Avstår ändå badningen, vill inte att han ska bli mer sjuk sedan vill jag helst inte smitta någon annan heller....


filmtajm! Maken börjar inte förrän 12.30 idag!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards