Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Bergman - 15 februari 2009 19:16

Japp, så var första träningen på 2 veckor avklarat! 60 min myyyycket lugnt på maskinen i vardagsrummet samtidigt som herrarnas jaktstart gick av stapeln.


Kändes bra, rosslade loss lite men känns fortfarande bra i kroppen, men ropar inte hej ännu utan inväntar morgondagen så får vi se hur jag mår då.


Har inte sovit så mycket inatt eftersom Linus vägrade sova. Vet inte om min mjölk börjar bli för dålig eller om det är sviterna från min förkylning men han blir inte riktigt nöjd tycker jag. Ska försöka veckan ut och se om det ordnar till sig i och med att jag kommer igång med träningen så smått och avstår socker. Har ju inte kunnat pumpa något alls de senaste dagarna och det är inte så bra. Sinar fort i mjölkförrådet när det inte fylls på.


Linus har ju varit fisobert så det står härliga till så kan ju vara magen som inte riktigt vill som han vill heller... nåja, hoppas på en natt med lite mer sömn.

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards