Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Bergman - 9 februari 2009 12:39

Men jag trodde det var fredag!!!


Linus somnade efter MYCKET gråt vid halv nio ungefär. Han var sååå trött när jag lade honom för att sova men han ville ICKE somna. Nåja, när han väl somnade så sov han till 06.15 i morse! Men vi låg vakna ändå, menar vem behöver sova? Haha.. skämt åsido. Jag låg vaken från 01.15 till 04 typ, somnade sedan som en stock och var så trött  när LInus vaknade. Mathias halvsov lite mellan 01-04 men låg sedan klarvaken till 06. Haha... vi låg å lyssnade på Linus, om han verkligen sov! :)


Jag är piggare idag men Mathias är sjuker. Grimaserar som attan varje gång han ska svälja. Hemma från jobbet är han maken min. Hoppas han inte åker på samma resa som jag. 


Var på besiktning av Linus idag. Ökat ynka 300g i vikt och väger nu in på 7,1 kg men har vuxit 1,5 cm på längden och är nu 64,5 lång. Får se om han stabiliseras till nästa gång så han inte går ner i vikt för då måste vi börja trycka i lille mannen mer mat. Har säkert haft lite dålig mjölk nu när jag varit sjuk så det har nog påverkat lite.


Har förresten fått ett blåmärke på ena bröstet. Undra vad det beror på? Är lur på om det blev för hårt sug med pumpen i morse. Måste ringa och höra om det tror jag.

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards