Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Bergman - 8 februari 2009 20:17

Nej. På dagarna går det bra, men kvällarna!!! Varför? LIlla mannen. Har provat allt men han vill INTE sova på kvällen, även om han somnar i famnen så vill han inte sova i sängen. Kan ju tillägga att det går hur bra som helst att sova i den på dagarna!


Han är underlig vår lille man.


Fortfarande sjuk. Ingen röst... nickar och suckar för jag orkar inte prata... Maken börjar känna sig hängig med. Vi som trodde att han skulle klara sig. hms...


nej.. gå och glo på sporten snart...

Av Bergman - 8 februari 2009 12:03

Helt underbart kul med en tävling om tyger!!! Har en såååån bra idé i mitt huvud som jag vill genomföra, men saknar ju något fint tyg till det... Skulle ju göra min lille kille ännu sötare!


Sitter fortfarande och kraxar... blir vansinnig.. är ju så dålig på att vara sjuk eftersom jag blir såååå irritera och rastlös av det. Vill träna, baka, städa greja och feja....

Av Bergman - 8 februari 2009 11:50



                                               


Jag är med och tävlar hos SyMirre om två meter valfri

Hilco-velour från Tygpyssling

Av Bergman - 8 februari 2009 10:53

Jag ger mig själv underkänt i att vara sjuk. Är såååå dålig på det. Är ju en lycklig individ som sällan är sjuk men när jag väl blir det så är det som i reklamen ni kanske kommer ihåg. Den där gubben som menar på att kvinnor snackar om att föda barn.... ja, har ju gjort det och måste säga att jag tycker förkylning är värre! Iaf min förkylning. Födandet tog ju slut, det här känns ju som att det kan pågå i tid och evighet!!!


Ska äta lunch, sitta i soffan och tycka synd om mig själv

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards