Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Bergman - 17 juli 2009 12:29

Ja, jag börjar ju undra.


Gick till fresks i morse, då låg Linus och sov och gosade med sin Tigerskallra. Dock vaknade han där inne och fick sitta upp. Vi gick sedan till Coop. Väl framme upptäckte jag att Tiger var borta men tänkte att vi går tillbaka till Fresks sedan.


Handlade på Coop och började gå samma väg tillbaka till Fresks. Nästan framme ska jag lägga filten över Linus men upptäcker att den är borta. Bara att vända. Alldeles innan parkeringen på Coop låg den. Tillbaka till Fresks, dock ingen Tiger där. Tillbaka in till stan och leta Tiger. När jag går från stan tar jag på Linus solhatten. Vandra äntligen hemåt. Upp för den äckligt jobbiga backen, ska precis svänga in på vägen till lägenheten och upptäcker att hatten är borta! Jaha, bara att vända. Dock låg den "bara" halvvägs ner för den äckliga backen.


Nu håller jag stenhård koll på alla grejorna!


Jaha... hemma med allt utom Tigern! :( Får fråga om de sett den på Coop, men jag är helt säker på att jag kollade innan vi gick in om Tigern var med... jaja...


ska sätta mig i solen och läsa lite medan Linus sover...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards