Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Bergman - 14 juli 2009 19:24

Ja, så känns det idag. Jobbade min sista dag för veckan så det blir ju som fredag. :)


Hoppas Mathias får mer ledigt från jobbet så han kan vara hemma med Linus så kan jag jobba. Vill att han ska få vara hemma med Linus och bara rå om honom lixom...


Var fyra pers på jobbet idag. Trevligt. FIck massa gjort, dock tryckte jag "nej" på dialogrutan som frågade om jag ville spara så allt försvann! *duktig idiot* Nåja, tur med backup men irriterande ändå! Hela dagens jobb lixom.


Mathias är och häver bärs med grabsen. Brollan hans är ju upp och då måste de ju passa på å hänga så mycket som möjligt. Så ikväll blev det grabbkväll med det gamla gänget, eller de var väl typ 4 pers eller nåt. Nåja. jag och Linus är hemma. Jag funderar på om jag ska träna eller läsa. Joggade lite i morse så jag har inte totalsämst samvete. Vill läsa ut boken så jag kan låna en ny imorrn. :)


Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards