Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Bergman - 16 juli 2009 21:36

Slitigt som attan. Tyckte det var mer uppför än någonsin upp till Vårdkasen. Streta runt där ett tag och försökte sedan ta mig hem, men fick typ kramp i övre magmusklerna, gjorde skitont så jag såg ut som ett skadeskjutet råddjur eller nåt...


Jaja.. styrka på det och mår nu riktigt bra. Har precis betslackat hyllorna i badrummet, skakade tydligen inte burken nog eftersom det bara var typ färg på slutet så det blev kanske inte jättebra! Hms... får se om jag måste köpa lack med, vill ju att de ska vara lite lättare att torka av än de är nu...


nepp.. mysa i soffan med maken och sedan är det lite läsning som gäller.

Av Bergman - 16 juli 2009 16:14

idag har det städats här hemma! Ska ju till och pokras lite i morrn är det tänkt och då vill man ju inte ha det kaos! Ska pyssla imorrn tänkte jag och därför städade jag idag så jag kan slappa imorrn. Smart va?!


Har även hunnit varit på affärn och shoppat loss lite grejs, dock är inte allt fixat men tänkte ordna det på lördag, för då är det partaj på schemat. Lille mannen ska då sova hos momma å moffa, heeeelt själv! Undra vem som ser fram emot det mest? :)


Linus blev biten av något elaksinnat djur nyss. Skrek till och har ett typ myggbett vid tinningen. Har elakt jagat något tänkbart djur men ej hittat något. lille mannen...


Idag slutar Mathias vid 17 så jag tänkte försöka dra iväg ut och springa då bums när han kommer hem... så är jag färdigtränad runt 18.30 och kan sedan sitta i soffan och pilla naveln resten av kvällen... men vi får se, annars blir det löpning vid 19-hugget... ja, vi får se.. kanske ska ta det senaste eftersom jag då hinner äta innan.. och mat i magen är bra.

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards