Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Bergman - 7 juli 2009 17:47

INgen träning ännu och tiden börjar rinna ifrån mig. Tror inte min kropp vill träna idag så det blir nog ett pass på crossen ikväll istället... gillar inte att pressa kroppen för mycket nu, fråga mig varför och du får inget svar... rädd att ta i för mycket och bli skadad/sjuk... men förstår inte varför eftersom jag är värdelös just nu och ändå inte kan orientera så det är ingen skada skedd lixom...


hmms... intervaller imorgon istället...

Av Bergman - 7 juli 2009 14:29

på om jag orkar springa idag....


Har varit ute och gått på morgonen, städat, kollat film och kokat jordgubbssylt. Hmm.. japp, ett intervallpass var det tänkt men har lite ont i huvudet av någon anledning. Överväger att slå mig ner i soffan och vila lite för att se om det känns bättre sedan så jag kan ut och springa lite... skulle vara skönt...


Är ju knasigt väder ute med... regn, blåst men ändå varmt och äckligt...


Haha... fick tillbaka ett brev idag. Blev irriterad på att brevet var öppnat, för adressen stämde och returadressen stod på baksidan. Nåja... tänkte ringa och skälla på posten men kollade för säkerhets skull upp adressen och nog är det virrjohanna som skrivit fel.. *pinit*


Näe, ska busa med linus och sedan vila lite...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards