Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Bergman - 25 maj 2008 18:52

Ja, i fredags slutade jag lite tidigare, inte mycket, men lite. Sedan så packade vi ihop hela lägenheten igår. Slet som djur maken å jag, men klara blev vi, alldeles innan ESC, dock var motivationen att kolla på spektaklet noll så vi somnade istället. I morse sov vi till TIO (10), kommer inte ihåg senast jag gjorde det! Åt mysfrukost och la oss sedan å vilade ännu mer!!! Två otrooooligt trötta människor.


Var på bio med Andre idag å såg senaste Indiana Jones. Helt ok, inte min typ av film men herrarna i sällskapet gillade den. Mathias sitter å petar i sig lite mat nu sedan ska vi ta en prommis. Skulle egentligen ut å lunka lite i spåret jag, men hoppar det, kör lite styrketräning sedan och blir prommis imorgonbitti istället, förhoppningsvis även lunk imorrn. Har ju packat klart så kan ju försöka ta hand om sig själv lite nu innan flytten..


Ska ringa mor å gratta på hennes dag med...


svejs 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards