Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Bergman - 5 maj 2008 18:06

... blir den 29:de maj... möjligt att jag åker till jobbet å käkar tårta på fredagen å hämtar min termos som jag efter mina två år har förtjänat och tar emot publikens sorgeapplåder för att jag slutar.. :)


Skämt åsido. Sa upp mig idag, gick bra, tror jag.. hoppas det... känns väldigt bra iaf.. konstigt att det kan kännas bra när människor ser lite ledsna ut, men betyder ju att man gjort något slags intryck iaf...  Jag tröstade dem med att de kan beställa hur många kakor de vill nu iaf.. :)


Hoppade löpningen idag. Vaden är ju oxå svullen å foten börjar bli lila så jag nöjde mig med 40 min på crosstrainer.. gudars vad jobbigt.. märks att man latat sig några dagar, nåja, inte latat, pluggat, men inte tränat om jag säger så..


ätit suuupergod chili con carne idag.. *tack maken min* å nu ska jag åter igen sätta mig med äckeluppsatsen som jag vill kräkas på...


nej, positiv energi... kom igen.. du får blåbärspaj sedan!!! 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards