Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Bergman - 15 maj 2008 18:50

Ja, det vill jag göra på skolan just nu... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!


Önskar så innerligt att vi blir klara och får gå upp.. fy fabian vad skönt det skulle vara....


näe, ska tycka lite synd om mig själv nu. 

Av Bergman - 15 maj 2008 16:46

Insåg att jag kommer jobba 8 timmar för mycket innan jag slutar och det kommer INTE att hända... Inte om jag får bestämma, får väl se om jag får bestämma... :)


Haft lite krampkänsla, typ håll, i vänstra sidan idag. Misstänker stress sedan tidigare som du gör ont eftersom jag börjar slappna av.  Skönt att känna att jag kopplar bort brus.. har dock maaaassor att göra. Förstår inte hur mina högar kan växa så mycket. Fattar inte hur jag skall hinna med allt innan jag slutar... måste sitta med uppsatsen hela kvällen med.. Fanken säger jag bara.


Ja, huset ja.. får se om det blir något. Först och främst kan det ju hinna bli sålt. Största nackdelen är att alla fönster är bytta till 3-glas av banverket vilket betyder att järnväg kommer att störa, eller? Har försökt nosa rätt på planer i och med ådalsbanan och det enda jag hittar är dubbelspår vid det redan befintliga spåret och då är det ju ingen fara... men om vi är seriöst intresserade måste vi ringa och verkligen få reda på fakta.


Huset ligger ju perfekt annars. Nära skog, berg och tre stenkast från ångermanälven. Mitt emellan mitt jobb och Härnta... superbt alltså. Eller, är lite närmare mitt jobb, är nämligen bara 15 km dit i så fall vilket innebär att jag kan springa eller cykla till jobbet... *johanna like* Fatta vad tid du sparar på det och vad träning du vinner!!! Helt sjukt.


Idag är magen stooooor... konstigt att inte någon påpekat det, någon som inte vet, men det vågar man kanske inte säga, mena risken finnsju att man inte är gravid och då blir det ju pinsamt.


Långt inlägg, ska plugga nu.. hade helst gosat med snutten men, men... 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards