Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Bergman - 19 maj 2008 19:23

Jag är ju bra på massor med saker... :) Men är riktigt dålig på en sak och det är att komma ihåg födelsedagar!!! Herregud säger jag bara.. nåja.. kom ihåg iaf, men lite sent... det är iaf samma dag... Det värsta är att jag kan gå å prata om det i en veckas tid innan, men sedan när dagen kommer så.. *borta*


Nåja... ska sätta mig med skolan lite. Är så nöjd idag och har belönat mig själv med lite dajm. Sprang från jobbet idag! Åkte buss men hade inte pengar på kortet och hade bara pengar till jobbet så jag hade inte så mycket att välja på. Fick springa, gå, springa, gå i 30 min eftersom jag fick ont i nedre delen i magen. Vet inte riktigt vart det gör ont men släppte tillslut och kunde springa i 30 min, den bit som var kvar... så glad!!! När jag kom hem såg magen ut som en basketboll!! Hahaa.. fick jag å mathias peta lite på den å skratta...


nepp.. ska äta godis, plugga å sedan koka blåbärssoppa 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards