Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Bergman - 27 maj 2009 22:36

...som jag letat efter!


Har ju nu gått med i lottorna och skall försöka ringa mitt nummer nu i veckan och anmäla mig MYCKET intresserad av en viss Estlandsresa till hösten... Kanske kan få igång motivationen igen som verkar ha gått och gömt sig tillsammans med min uteblivna rankingraket i helgen. *gråt*


Imorgon ska jag dock springa i skogen med Härnösandsklubben.. springa kartan av dem

Av Bergman - 27 maj 2009 20:52

Hittade den gamla goda sidan Skrivihop.nu. Gå in och läs och skratta. Haha.. snacka om att det blir fel om det förekommer särskrivningar. Gå in på denna sida och klicka på de olika understrukna orden... haha...


ska träna nu, efter att ha proppat i min choklad! Duktig idiot. Men är ju en film på teve nu iaf.. kanske kan äta godis medan jag tränar??? *nya ideér föds*

Av Bergman - 27 maj 2009 20:04

Ja, så ska jag träna och så är det bara SKIIIIIT på teven.. hms...

Av Bergman - 27 maj 2009 19:57

Ja, en sån som inte är sjuk.... haha... kalla mig tönt men tycker sjukgymnast är ett roligt ord att särskriva för det är så uppenbart att det ska sitta ihop. Som den dära klasskompisen på högskolan som särskrev telefonlur... haha.. telefon lur. Snacka om att det blir svårt att förstå vad någon skriver då!!!


Har jobbat idag.. så svetten lackat!!! Vill tillbaka till jobbet eftersom det finns så mycket att göra, samtidigt som jag vill vara hemma med LInus. Ångrar lite att jag jobbar eftersom det stressar mig något så ofantligt! Hade ju gått bra att jobba om jag hade fått MINDRE arbetsuppgifter och inte MER som det är nu!!!


Har fixat gardiner nu på eftermiddagen med. Tänkte hoppa upp på crosstrainern nu eftersom jag inte kom ut och sprang något. Maken verkar glömt att jag ville det. Nåja... är nog inte så sugen heller eftersom det blåser ute och är det något jag verkligen hatar, förutom särskrivningar, så är det blåst när jag springer. Får vara vilket sjujäkla väder det vill så länge det inte blåser. Död åt blåst.

Av Bergman - 27 maj 2009 09:16

Började i måndagskväll då jag fick för mig att städa och torka ur hela kylskåpet... såg plötsligt skit överallt och fortsatte att feja och dona hela köket. Igår städades lägenheten samt förrådet. Det röjdes, flyttades bokhyllor och mycket mer. Hela dagen ägnades åt städning, förutom en sväng mitt på dagen då det shoppades lite.


Jobbar idag... skönt att få undan lite. Dock inte ringt sjuk gymnast eftersom jag trodde telefontiden var nu mellan 9-930. Hms.. ringer en sjuk gymnast imorgon istället....


Ankis! Främmat på fredag?

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards