Alla inlägg den 15 april 2009

Av Bergman - 15 april 2009 21:04

Ja, imorgon 08.11 avgår tåget mot södern. Känns hur roligt som helst samtidigt som jag inte vill åka. I de flesta förhållandena man hör om verkar respektive tycka att det är hur skönt som helst att få vara själva, iaf så låter det så på dem. Sånna är inte jag och Mathias. Vi mår inte bra av att vara ifrån varandra och nu ska vi vara ifrån varandra i tre nätter... det är tre nätter för mycket det!


Ja, jag ska ju iväg och göra något jag verkligen gillar, men hade ju helst haft med mig maken. Önskade han med, men på lördag ska ju han göra något som han verkligen gillar och krockar det så krockar det....


Näe, nu ska jag hoppa in i duschen efter mitt miniträningspass och sedan ska vi slå oss ner i soffan...

Av Bergman - 15 april 2009 15:13

Väskan är packad och klar. Shit vad jag är bra på att packa! Känner mig otroligt pluffsig idag. Testade tävlingströjorna och har någonting långt ner runt midjan som lixom tar emot... ja, magen vettja! Hms... nåja, är nog bara dagsformen.


Blir inget långt härligt pass idag. Är trött och blir en av två vilodagar idag. Den andra är ju på söndag så det blir alltså sista vilodagen inför tiomila och det kommer nog behövas. Ev. så hoppar jag på crosstrainern ikväll men lutar åt navelpill istället.


Fått startlista inför fredagen. Jag och Ingela springer B-klassen. Hahaha... ja, mitt mål är iaf att inte komma sist. Upplägget ser ju ut som följer:

  • resa och träning torsdag (första kartträningen sedan augusti ifjol!!! Fatta att det är 8 mån sedan jag sprang på karta)
  • ev. jogg och på em är det sprint. Är ju ypperligt bra eftersom jag då får en liten träning i kartläsning i hög hastighet, eller, allt är relativt. :)
  • lördag är det dagen D. Första sträckan väntar på mig. Är van att komma i tätklunga, typ, och kommer bli väldigt besviken om jag inte gör det iår. Vill vara först. Det är mitt officiella mål. Mitt privata och realistiska mål är att jag är grymt nöjd om jag inte är mer än 5 min bakom täten. Men det ska vi inte prata högt om.


Ja, fint upplägg, får se hur det går. Litar inte på mig löpmässigt just nu, mycket därför det är vila idag. Egentligen skulle jag vilja springa hur mycket som helst eftersom det känns som jag ligger miiiiiil efter i träningen, men hjälps inte så mycket såhär nära inpå.


Uppladdningen på fredag kommer dock vara den bästa tänkbara eftersom Ingela skvallrade om pizza! Har blivit tradition med pizza dan innan tiomila på senare år eftersom jag springer som attan på det. :)


Nepp.. ska plocka lite. Mathias tyckte jag skulle stöka ner istället så han har något att göra i helgen...


Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards