Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Bergman - 17 januari 2009 19:54

Hoppas ju kunna vara med på något landsvägslopp, en halvmara, iår, men vi får se. Hittade den här tävlingen. Skulle ju vara roligt att springa, jag som är fånigt förtjust i att springa uppför. :) Kanske ska lägga semestern innan midsommar iår???


Just nu har vi världens gladaste bäbis vilket betyder att han INTE vill sova.. haha.. får han vara uppe lite med mor och far, bara han sover hela natten så.. ;)

Av Bergman - 17 januari 2009 16:02

Ja, dagen bjöd på 35 min löpning följt av djupa benböj och knäövningar. Trodde jag skulle avlida när jag sprang, så jobbigt. :) Märks att man inte sprungit på ett tag. Knäet gjorde inte ont iaf, skönt det. Skulle dock haft hjälm när jag sprang för det var bara och endast is i skogen!


Nåja, nu är jag värd lite godis. :)

Av Bergman - 17 januari 2009 11:38

kom igen.. ut med dig *sparkar mig själv i rumpan*

Av Bergman - 17 januari 2009 11:02

Jo, var ute å gick med Linus nyss så att han skulle somna. Rundan är typ 1 km. Mötte en dam med två hundar alldeles i början av rundan, traskade runt och mötte sedan samma dam när jag nästan var klar med rundan. Damen utbrister "Vad fort du gått!". Jag, som den socialt kompetenta person jag är, utbrister "ehäääähää" och avfyrar ett påklistrat leende. Ja, lätet var som ett skrattfniss typ eller nåt. Ja, lät inte normalt iaf.


Vad beror denna oförmåga på? Jo jag brukar ju försöka nyttja minsta lilla ansträngning som ett nanopass (är ju inne med nanoteknik nu för tiden har jag hört). Är ju verkligen något som man måste göra nu som förälder, har du möjlighet att bli svettig och få det att kännas lite jobbigt i benen så ta chansen vettja! När jag tränar så tänker jag mycket så jag var helt uppe i resesätt till tiomila när hon pratade med mig. :) Därav mitt mycket underliga svar...


Inatt var Linus snäll! Han somnade vid 20.00 och vid 06.45 vaknade jag och funderade på om jag ammat under natten.. :) Hoppas han fortsätter på det här viset!!! *håller tummarna*


Ska snart ge mig iväg å springa lite... på med ol-pjucksen och ut i skogen tänkte jag... är lite trött, är väl för att man fått sova en hel natt...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards