Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Bergman - 5 januari 2009 12:03

Jo, är troligen den mest hatade kunden på härnöhallen. :) Näe, men allvarligt. När det står ett pris och så får man betala ett annat, högre pris, då är det klart att jag säger till! Bara det att det blivit lite väl ofta nu på sista tiden så jag känner mig rätt så besvärlig. Konstigt att jag ska känna mig besvärlig, menar, det borde man ju inte göra. Är ju mina pengar!


Nåja, är väl för att det inte handlar om några hundralappar, fast ärligt, vi är uppe i över hundralappen nu i och med mina tre rättningar så... många bäckar små. 


Hade tänkt träna nu när Limpan sover men han vaknar till då och då så jag väntar med träningen. Är ju så trist om det går skitbra, jag är helmotiverad och så måste jag hoppa av, näe, väntar till efter lunch istället och hoppas på en glad och nöjd bäbis.

 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards