Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Bergman - 30 juli 2008 11:57

Näe, verkar tyvärr inte bli någon resa dit.. :(


Har ju infoträff på torsdagen, samma dag som det är tänkt att vi ska åka, sedan har jag ev skola  på fredagen... sååå tråkigt. Hade verkligen velat åka dit, samtidigt som jag inte vill missa infoträffen, åsså skolan då... nackdelen med den är att åker vi inte för att jag skall ha det då måste jag ju verkligen se till att göra skolan med.. haha... *hate*


Hms..


näe, skulle inte vi bada? Nu är det ju molnigt ute.. känner att jag börjar bli irriterad.. hmm.. undra på vad... *klia huvet* Känner iaf irritation växa inom mig samt att jag vill krypa ihop i ett hörn och tjuta... varför? Vet inte... graviditet antar jag.. Svårt att förklara. Känner hur känslor växer inom mig, irritation, frustration, sorg och ångest, vet inte över vad, bara att de växer och gör mig arg, irriterad, ledsen och ger mig megaångest över att kroppen förändras och den hopplösa känslan av att jag inte kan påverka det... Ja, naturligt säger säkert någon. Skiter faktiskt fullkomligt i att det är naturligt att känna så nu, hatar att känna så, blir arg bara av att ha alla dessa förbannade känslor.. *börjar bli grön...*


Näe, nu ska jag gå å sura lite.. 

Av Bergman - 30 juli 2008 10:49

ja, idag sov vi ända till 09.30 Herregud, halva dan borta! Nu är ju klockan snart 11... hms.. nåja, vi ska väl ta å hoppar på våra cyklar och drar till beachen!!! hehe...  Ingen skola så långt ögat når.. :/


Fick inbjudningskort till Kisses bröllop idag med... Spännande det blir. Ska ju ha veckan efteråt så vi får se om bäbis behagar vara kvar i magen...


Näe, nu vill jag ut å cykla... går det att cykla bort låren tror ni??? *lite ångest* Baksidan med att vara gravid är just baksidan och låren.. *hms* 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards