Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Bergman - 25 juli 2008 14:38

Så, nu var veckan gjord!!! Hipp, hipp hurra för mig!  jag har varit såååå duktig. *klapp på axeln*


Har precis ätit massa pasta och ska ta ett glas juice innan jag lägger mig i soffan, precis som maken min. Han slumrar sött han. Han är ju oxå någon som slitit gärnet i värmen. Är inte slappt att vara med på orientering, har har ju gått minst lika mycket som jag och dessutom stått i steeeekande hetta. Han börjar bli lite brun, men vi är fortfarande väldigt röda och ömma...


Dagens etapp gick kalasbra förutom bom på ca 2-3 min. Blev lite stressad av mig själv och därför klumpade till det lite. Nåja, jag gick ut som 67:a och kom i mål som 50. Tyvärr blev jag omspurtad av en tjej, men har inte så mycket att sätta emot när det blir sådär platt lixom. Magen har varit suverän idag, bäbis har legat helt rätt, tyvärr har inte benen orkat alls. Var typ 4,5 km myrlöpning och det är jag INTE tränad för. :) 30:de bästa tid på etappen så man kommer långt på orientering.


Nåja.. ska lägga mig och vila mig lite i värmen. Kanske ska gå ut å sätta mig?? Näe, skulle inte tro det.. moahaha... 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards