Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Bergman - 2 juli 2008 20:42

ja... jag vill ha goooooodis.. varför åt jag upp allt igår??? Dummadummadummaudmmaudmmadumma

Av Bergman - 2 juli 2008 17:13

Ja, man har ju hört talas om vägren men vägko??? jo, såg en idag iaf... spekulerade obekymrat på E4:an i morse norr om Älandsbro... hoppas det gick bra för den lille.. är dock inte säker på om det var en ko, kan ha varit en liten tjur med.. nåja...


funderar på att göra mandelbeskvier.. mmmm...


Irriterade mig igår på alla stackars stockholmare som inte har någon buss.. haha.. oki, jag tycker synd om de som bor långt ifrån sitt jobb etc men de "stackare" som de intervjuade som hade mellan 2km-15km till jobbet tycker jag INTE synd om. Skaffa cykel latis!!!!


Näe, känner mig småfet idag bara för att jag inte tränat, varken promenerat i morse eller sprungit efter jobbet... trodde det skulle försvinna, känslan av det alltså, när jag blev gravid, men icke..


såg att Ellos har fått in höstkollektion.. ska kolla bäbiskläder, har ju inte koll på vad vi har, men vet att vi inte har så mycket vinterkläder...


Ahh.. mer saker jag kom på.. såg att coldplay skall spela i stockholm i september... VILL SE!!! åsså har jag inte upptäckt det förrän nu så biljett kan man ju glömma om man inte vill betala otäckt mycket pengar och det vill jag inte...


NÄe, ska försöka spana lite på uppsatsen.. *kräkas* 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards