Alla inlägg den 24 november 2008

Av Bergman - 24 november 2008 16:51

Somnade i soffan förut. Linus somnade och då somnade jag med. :)


Sitter å försöker komma på vad jag ska äta idag men har hjärnstillestånd... Fick en rolig present med posten idag. En liten stickad Hoka-tröja och en liten maskot.. haha.. så söt. Måste ta å knäppa kort på allt vi har fått, har inte gjort det än, men kommer kanske mig för imorrn? Nåja...


nepp.. ska ta å baka lite bröd, funderar på att göra chili con carne.. men jag vet inte, kanske bara köttfärssås med, längesedan jag åt pasta... eller pastasås med fläskfile? Oj, nu vet jag inte alls längre...


Var ute å hurtade förut i skogen.. göttmos, men är seg nu.. haha.. Älskar ju att springa i snö och så snöade det ju å älskar ju att springa när det snöar ännu mer så det var en kanonsväng!!! Dock gick det segt, var isigt under och så hade de preparerat lite av slingan så där höll det emellanåt, men rätt som det var så gick man igenom och då blir man trött...


nepp.. ska gå arslet ur tänkte jag...

Av Bergman - 24 november 2008 10:42

Jo, inget springa blev det i helgen. Tyckte att halsen inte kändes helt hundra så det blev vila istället... med följd av ångest, men, men...


I söndags var Ankis å Jim förbi, trevligt, trevligt. Skulle ut å springa sedan hade jag tänkt, men höll mig inne på maskinen istället. 


Jo, var ju skidåkning för hela slanten i helgen med, lite därför man inte kommer ut heller eftersom det är mitt på dagen och det vill man ju inte missa.. *nörd*


Har varit på prommis till ICA. Värsta vädret, blåser och snöar och plogningen lyser med sin frånvaro. Är ju lurhalt med, man tror att det inte är halt men är ju bara is under så man kanar ju som attan... Ska ut å springa snart. Mathias tränar just nu, när han är klar är det min tur. :) Kuuuul...ut å halka lite. Blir nog så att jag tar på mig ol-pjuksen och ger mig ut i skogen tror jag, vill inte halka runt på vägar nu när jag inte behöver lixom... Nepp, måste leta reda på kartan nu...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards