Alla inlägg den 22 november 2008

Av Bergman - 22 november 2008 08:01

... vill jag bli hälsovägledare! Japp, har bestämt mig för det. Är så sugen på den utbildningen nu bums, men, men.. sätter inte igång förrän 2010 så då kanske man kan vara med? Är ju verkligen något jag brinner för. Tänk att få moralpredika om träning och kost och få betalt för det!!! Haha...


Börja spara pengar kanske... det som tar emot mest är ju att det blir csn igen som gäller.. bläääää...

Av Bergman - 22 november 2008 07:06

Ja, Linus var inte på sovhumör inatt och har legat och gnytt så fort han tappat nappen... Mor hans är trött, men ändå piggare än jag varit tidigare i veckan.


Köpte godis igår, men det behöver jag inte göra igen. Var ju inte alls gott och har riktigt ont i magen av det idag... uäck... så då var det sockerberoendet borta. :) Iaf när det gäller köpegodis, mitt egna godis kommer jag nog vilja ha till jul, men det blir ju inte på samma sätt lixom. Har ju ett fudgerecept som jag ska provgöra som jag fått av Ingela. Hon brukar ha goda recept så det ser jag fram emot.


Näe, nu ska jag nog äta frukost och läsa tidningen.

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards