Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Bergman - 20 februari 2007 13:45

H-vetes, sk*t program....F-n va less jag blir. Jag slänger ut den förbannade j-vla datorn från mitt j-vla kontor.... GAAAAAHHH.... Har inte alls suttit i över en timme och grejat med j-vla, f-ns sk*t excell, inte alls... inte alls lång stund.. river inte alls mitt hår och får svår längtan efter något som innehåller sprit och socker... J-----------------------------vlar. hm.... bara att börja om igen...

Av Bergman - 20 februari 2007 08:45

Ojojoj, hantverkare... :)Jo, för det kan man väl kalla bilmekare? Typ av hantverkare... nåja. Lämnade bilen i morse. Kallt ute. Skjutsade min snutt till sitt jobb först. Spännande. Har inte hört av honom heller så jag hoppas det går bra. Nåja. Var på verkstaden halv sju å de öppnade sju. Var folk där inne men de öppnade ju inte förrän sju å då tycker jag det är oförskämt att stå å banka på dörren. Kände på ena dörren och den var låst så jag väntade. När klockan närmade sig sju hoppades jag lite på att de skulle öppna tidigare, men ville inte gå å rycka i den andra dörren, skulle ha gjort det. När klockan var lite över sju, nån minut bara bestämde jag mig för att känna på dörren. Haha, den var öppen!!! Hade säkert kunnat gå inte och lämnat nyckeln tidigare... pinsamt. Nåja. Är ju lite förvirrad jag.. haha.. inte så lite heller.När jag väl kom in så var det inte någon där helt plötsligt. Ställde mig för att vänta lite, började dock känna mig lite stressad över bussen jag var tvungen att hinna med halv åtta. Ett pankispar kom in och ställde sig framför mig, typ närmare deras lilla "kontor". Gubben muttrade en massa. När de väntat i typ 20 sek vända han sig mot mig och brölade något om det inte fanns någon ringklocka man kunde ringa på, för där kunde man inte stå å vänta. Jag svarade att de kommer nog snart... lugnet Bygdell. :)När en mekaniker uppenbarade sig gled jag väldigt smidigt först fram till honom, gubben gruffade något om oförskämda ungdomar eller nåt, struntade jag i. Moahaha, nåja, fick lämna bilnyckeln och sedan ila iväg till bussen. Var ju en bit att gå men jag snyggjoggade/powerwalkade till stationen så jag kom dit på ca 20-25 min. Duktigt Johanna. Hann jag köpa mig ett värdekort och ladda det med pengar. Lite vimsig där oxå. Glömde säga att jag skulle till borensberg så jag fick nog betala fullt pris. Mötte bussen till Kvarn i borensberg, började nästan gråta av frustration, knäppis, men den kom tillbaka, skulle bara lämna lite ungar på skolan. Glömde säga att jag bara skulle till kvarn så jag fick betala till Tjällmo... jag blir ruinerad!!! Nåja, busschaffisen sa att jag skulle säga till när jag åkte hem så skulle jag få åka gratis. Snällt. Hoppas det är samma bara, tänker ju inte försöka övertala någon annan busschaffis att jag ska få åka gratis. Nåja, virrpannan är nu på jobbet. har även lärt mig hur jag åker med värdekort! Alla gånger jag åkt förut har ju mathias använt sitt kort, jag har betalat kontant eller så har jag haft månadskort... Dyr bil. Knäpp tjej....

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards