Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Bergman - 16 februari 2007 07:25

Jo... träna på ett å två.I morse blev tjälknulen klar! Gött. Hoppas den blev god. Gjorde saltlagen i morse så nu ligger den å goar till sig. Blir mumsig middag på lördag. Inte så nyttig, men god!!! Tjälknul, potatisgratäng, sås och sallad... sedan ska jag tillaga en mumsig morotskaka idag hade jag tänkt med... hehe.. gott.Ikväll kommer ju Ingela och Uffe. Blir roligt. Ordentligt med träning i helgen och en massa prat... haha.. kommer att bli skavsår i Uffes å Mathias öron innan helgen är över, stackare... Blir inte klok på min kropp. Den beter sig inte alls som den ska, men, men.. är bara att vänta och se. Blir nog bra.Har strukturerat upp träningen lite mer känner jag. Kommit till insikt idag. :) Chefen blir nog tokig på min ändring av fys hela tiden. :)Blev lite shopping igår. Storhandlade och köpte lite persienner och annat bra. Träffade fotbollskompisen på Ica, hon jobbar där. Ska nog ta å börja spela lite igen. Verkar ju som knäet håller. Dock skulle jag helst vilja vänta tills de kommer utomhus men kommer nog att dyka upp inomhus med. Mös med älsklingen igår. Han hade inte någon bra dag igår. Så synd om honom, vill hjälpa men kan ju inte göra det. Försökte pussa bort all smärta igår, tror jag lyckades för han skrattade jättemycket... hihi... Älskar han så mycket. Idag ska det tränas lite. Har tränat precis nu, men ska ut och springa sedan. Nu är det ju ljust från 0700 så jag kommer att kunna springa till jobbet nästa vecka!!! Jey. Passa sig för att få ont i knäet bara. Ska nog försöka införskaffa ett par nya skor så snart som möjligt... *dyrt*Nepp.. ska ta tag i mig själv å jobba lite nu... vill hem. Hem till DIG!!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards