Alla inlägg den 19 februari 2007

Av Bergman - 19 februari 2007 14:05

Oj, vad trött jag är idagÄr alltid trött nu för tiden tycker jag, förstår inte varför heller, men har säkert med all träning att göra. Hihi.. helt skönt slut i hela kroppen, sjukt! Ingela skulle ut å träna idag med, hon är duktig hon.. nåja, snart kommer jag igång så pass att jag oxå kan göra det, men det sitter lite långt inne känns det som. Har kollat lite på hur upplägget inför säsongen ser ut... tufft men kul! Längtar till danmarkshelgen. Ska bli kul.. var ju inte med ifjol. bara två timmar kvar nu, bara att bita ihop. Längtar hem till min älskade så mycket..... har ett sånt beroende så det är helt crazy.. haha.. nördig jag är då, fult ord, oj, yrar på lite. Jo, men är beroende av min älskade och när man umgås en hel helg hela tiden så blir det otroligt svårt att vara ifrån honom en hel dag när måndagen sedan kommer... dumt med måndagar.Nepp.. kaffedags... eller lite vatten, vill ha godis... *zombiestil* nåja...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards