Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Bergman - 21 januari 2007 09:26

Japp, igår spelades det utav h-sike. Å bra gick det. Spelade in mina första pengar på freeroll. Satt med tre turneringar samtidigt så man hann inte tänka så mycket och det var tydligen ett vinnande koncept. Jag och älsklingen fick sedan ta en prommis halv ett inatt eftersom vi var väldigt uppspelta båda två, man blir det av poker, välidigt hätigt. Blir med idag oxå, men först ska jag träna lite. Snöade igår, men regnade sedan bort för att nu återigen blivit kallt och så snöar det. Blir inte klok på det här vädret. Ska iaf iväg och orientera lite idag. Osäker på hur långt jag ska springa, får se när jag kommer dit. Ska bli kul iaf. Sedan ska vi till Kvarn och maxa, armar och rygg idag. Hänsynslöst. Har lite ont i bröst och axlar idag, men det är skönt.Nu på morgonen har vi hunnit vara ute och promenerat, kollat klart på den otroligt kassa filmen The new world. Imponerad av att jag lyckades hålla mig vaken. Vi hinner mycket tycker jag. Är skönt. Igår festade vi ju på glassen jag gjorde. Såååå otroligt god. Bäst av allt är ju att den går att göra laktosfri! Inte illa... Hubertgott. Känns nyttigare med. Nepp, måste gå å get dressed, for träning. Älskar en mycket stilig man som heter Mathias,.. pöss

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards