Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Bergman - 20 januari 2007 16:34

...har jag precis gjort. Så otroligt underbart. Denna säsongs första snötur. Har ju kommit snö två gånger tidigare denna vinter, men första gången var jag ju i Brasilien, och där snöade det inte, tyvärr. Andra gången kunde jag ju inte springa på grund av mitt korkade knä, men denna gång... moahaha... Kung Bore bestämde sig för att snön skulle få falla över Östergötland och så blev det. Snörade på mig skorna och gav mig ut. Såååå underbart. Varför är det då så underbart att springa i snö? Jo, för det första är man nästan ensam ute eftersom många inte alls tycker om snö. Helst ska man ge sig ut på en liten skogsstig där du endast hör vinden och dina egna fotsteg och andetag. Snön singlar ner och lägger sig som ett vitt täcke. Dina fotavtryck visar sig i snön, men efter några minuter är de övertäckta av snön och då är det som att du aldrig har varit där. Ju längre du är ute och springer desto vitare blir din omgivning. Det är så underbart.Testa det....

Av Bergman - 20 januari 2007 16:32

JO, har en liten diskussion om verb just nu. Verbet borde. Används inte det fel, menar, har blivit ett slang för bör? Hmm.. intressant, nördar ner mig i det. Vet att jag inte skriver korrekt alltid, men gör det ju med filt på detta stället, vill inte var för präktig.. :) Meningen diskussionen startade med:"Böcker som borde bli film". Ska det inte heta "Böcker som bör bli film"? Hmmm... nåja, ska låta bli att nörda mig mer och lämna detta ämne, måste dock ta reda på hur det verkligen ska vara...brooooownie

Av Bergman - 20 januari 2007 13:58

japp, idag har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som, och klockan är bara två. Har varit ute och gått, ätit frukost, kollat teve, spelat poker, gjort glass, gjort brownies, maxat på gymmet och ätit lunch, ska snart spela lite poker igen och sedan ge mig ut och springa!!! Superwoman.Glassen ser för övrigt hur god ut som helst. Gick även hur bra som helst att träna idag, synd att mathias har ont i axeln, kan han inte träna själv och så kan han inte hjälpa mig att maxa. lite ego jag är... men ja, han förstår vad jag menar och det är huvudsaken. Näe nu börjar pokern.. all in!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards