Alla inlägg den 10 januari 2007

Av Bergman - 10 januari 2007 09:35

Ojojojojojoj....Igårkväll var jag verkligen förstörd, helt förstörd. Det hela började igår morse då jag tränade på gymmet här på jobbet. Skulle inte använda några hantlar, bara köra mage och ben, så jag tog inte av mig förlovningsringen, kom dock på att jag skulle köra en magövning med hantel så jag tog av mig ringen och lade den på en bänk. Kom sedan på att jag hade bråttom att hinna duscha så jag stressade iväg. När jag en dryg timme sedan kom på att jag inte hade ringen sprang jag tillbaka till gymmet men då var den inte kvar!!!! Satte upp lappar och pratade med både vakten och receptionen men ingen hade fått in någon ring. Terroriserade dessa hela dagen men ingen ring kom in. Totalt deprimerad hela kvällen. I morse var jag och pratade med killen som städade på gymmet och frågade om han sett någon ring men han sa att det hade varit en grönklädd, blond, ganska stor kille och hämtat den.. aha, då var det bara ca 100 st att välja mellan! Hms.. påväg från gymmet kom en kille ikapp mig och frågade om det var jag som var Johanna.. jippi! Han hade min ring, så nu är den tillbaka där den ska vara.. PUH!Igår cyklade jag även hem från jobbet... blåste, jättemycket! Trodde jag satt på en motionscykel bitvis, sjukt! Höll på att cykla i diket flera gånger eftersom det var så byigt och det var mycket trafik. Tog 40 min ist för 25. Jobbigt. Så idag tog jag bilen. :) Ska dock träna på lunchen och simma ikväll.. hurtigt...Är så lycklig jag... världens lyckligaste!!!Älskar min snutt

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards