Alla inlägg under december 2006

Av Bergman - 4 december 2006 21:07

Japp, så var årets första sats avklarad, gott med bullar. Kul att baka tillsammans med, hihi... nästa bullar blir med mandelmassefyllning. Ska nog ta med mig några bullar till jobbet imorrn, ska till Skövde. Egentligen har jag ingen lust att ge min chef någon bulle men hon kanske får det ändå.. om hon är snällare imorrn, får ta med några pepparkakor och mata henne med först. :)Jo, kämpigt på jobbet idag. Glömmer det nu. Blev inte mycket träna i helgen. Söndagen gick bort till tyckasyndomsigsjälvisoffan hela dagen. Var skönt. Hann iväg på Ikea, men sedan orkade vi inte mer. Sprang i morse, gick finfint, med hantlar och vristvikter. Under dagen, stillasittande som vanligt, började mitt högra knä stelna till lite. Var ut å sprang månadens bana på jobbet och då, pang, vad ont jag började få i knäet. Kämpade ju på som vanligt,. Huga, helt stel sedan. ÄR ju sån dum värk med, gör ju inte om när jag belastar knäet utan när jag lyfter det. Helt sjukt. NÅja, är nog all asfalt som jag shockat kroppen med nu i början av vinterträningen.Lyssnar på bra musik, har introducerat min älskade till Coldplay, haha.. han gillar det!! :) Bra music.Tänker på min gode vän som är påväg till andra sidan jorden, lite avis faktiskt, men är skönt att vara hemma med. Måste försöka åka ner och hälsa på henne efter nyår.Funderar på att åka HalvVasan nästa år med, skulle vara kul. Försöker övertala en tjej på jobbet att hänga på. hihi.. skulle ju vara roligt.Nepp, ska krascha lite framför teven innan det är dags att krypa till kojs. Måste ta å packa upp mina träningskläder med, har inte orkat gjort det än och det spöregnade ju innan jag gav mig ut i skogen så allt är ju hur blött som helst...nepp.. vatten måste jag ha nu.. lite laktosfri mjölk å en lussebulle kanske???Haha.. jo du kisse, funderade oxå på vart glittret tog vägen, fick en syn för mig själv om en glittrande mage, vad tror du om det??? *yra på*Förresten, ska få tillbaka min julgranskulor med!!! Jes, like däm....

Av Bergman - 2 december 2006 16:06

Kom på, glömde skriva om att Mathias har fått jobb nu ju! Hur kul som helst. Som handläggare på A-kassan, typ. Jey! Så nu kommer han att få sitta och pendla till Linköping, är ju tur att bussen bara går här utanför. Är så glad för han skull, är inte lätt att få jobb idag. Så stolt!!!Nepp.. maten var det...

Av Bergman - 2 december 2006 15:54

Japp, ska tjuvstarta med lite julmat idag. Vi blev så sugna när vi var på ica å handla igår och de hade massa provsmakning. SKulle hålla oss till imorrn men går inte. :) Sedan ska vi ju iväg till Jonas å Andre på glöggfest. Kul. Blir lugnt, tänkte ju orka springa imorrn samt åka till Gamla Linköping och gå på julmarknad. Måste svänga förbi ikea och kolla om vår matta äntligen är i lager igen. Inte lätt att få tag på. Var på gymmet idag, är så kul att få träna med min älskling så man får passa på på helgerna då det inte är så mycket folk där. Skönt. Skulle springa oxå var det tänkt, men tog mig lite glass och somnade i min älsklings famn i soffan istället. Haha.. vi var så trötta. Mysmongon. NÅja, är piggare nu. Ska fixa en julskiva och ta med ikväll tror jag, haha... kul.Nepp, måste fixa maten nu.. haha... Mathias lyssnar på Ace of Base, det var tider det. :)Hihi.. köpt samma cider som Kisse, bra val, hoppas jag. Känns lite skumt att hälla i sig glitter, men man måste ju prova. :)kramas

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards