Alla inlägg den 7 december 2006

Av Bergman - 7 december 2006 17:22

SÅ f*king less på mitt j*vla knä så jag smäller av. Hms... har ont i det, men inte jämt, lite ibland, typ asont. När jag springer får jag jätteont men gör ännu ondare efter att jag har sprungit. Men nu, just nu, gör det inte jätteont och då får jag superduperångest över att jag inte springer, men samtidigt vet jag att jag inte kan springa eftersom det gör sådär asf*king ont lixom. Så sjuk i huvet jag är. Hms... jo, blir ju stressad av vetskapen om att jag inte träna så mycket som jag ska, är skadad i kontoret ju! grr... Måste ringa läkaren imorrn, vill höra honom eller henne säga att jag måste vila för annars kommer jag inte kunna göra det med gott samvete, har ju bara ångest som det är nu över det... hatar att vara såhär ibland, vill kunna sitta hemma och bara va med gott samvete även fast jag inte tränat 3 timmar den dan... Kommer kanske... eller???Varit i skövde två dagar. Hell... jo, synd att jag inte var där idag till imorrn för då kunde jag ha hängt med ankis lite. Nåja, var inge vidare i Skövde, känns konstigt. Vet inte vad jag gjort för fel, försöker så gott jag kan men är ändå aldrig tillräckligt känns det som, är otroligt frustrerande. Får se om det blir bättre. Inte tagit ut fysen i veckan heller, ångest för det mesta just nu. Hmss.... längtar efter att få flytta upp till Sundsvall och haka på sjukgymnastutbildningen. Tre år till, men what the hell.. är ju det jag vill jobba med så.Näe, nu ska jag gå iväg och ha lite ångest någon annanstans... mysa med Mathias lite, haha.. kittlas lite. Näe, jag ont i knäet å han ont i ryggen, vilket radarpar!!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards