Alla inlägg den 14 december 2006

Av Bergman - 14 december 2006 19:35

kollade ju på damhandbollen. Var lite negativ innan och trodde inte att damerna skulle klara av Frankrike, men hoppades naturligtvis, men tyvärr... Synd, de kämpade ju bra. Himla roligt att se iaf...Evergrey, bra grejer det...

Av Bergman - 14 december 2006 19:29

Provgjorde lite tryffel idag. Hade ju några recept att välja mellan så jag tänkte att jag måste prova så det blir någe gott, kostar ju lite att göra och är ju lite jobb så då vill man ju att det blir bra. Imorrn ska det shoppas julklappar och mysas på bio. Ska äta ute med, en heldag med mys alltså. Måste jobba lite först bara, men bara till ett om allt går som det ska. Hmss.. lite sur över det, men, men... ska lägga fram om min ledighet nästa vecka oxå, hoppas det faller i god jord. SKa inte hoppas för mycket men man vet inte. *håller tummarna*Idag har längtan varit stor med, övergick sedan till oro, men fick prata med min älskling sedan så då blev det bättre.Börjar känna mig svullen oxå, inte kul. Hatar att inte kunna träna. Trodde jag kunde träna idag, på en såndära teveshopmaskin de har på gymmet. Kände inget men fick ont i knäet senare under dagen, men sprang runt en hel del på jobbet idag så jag vet inte om det beror på det. FÅr se om jag försöker mig på att träna lite imorrn med, kanske släpper under natten. Ska träna stryka i vilket fall... måste försöka bli av med lite energi. Är ju så svårt att inte äta så mycket. Blir ju så grymt sötsugen när jag inte tränar...näe, ska snurfa lite och sedan mysa i soffan, lite situps averkar jag nog med... är så kär.

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards