Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

stammis

Av Bergman - 3 juni 2009 19:59

haha.. på VC. Var där i morse och sedan på eftermiddagen. :) Var samma dam i kassan och spookie värre för det var EXAKT samma låt som spelades på radion i bakgrunden på eftermiddagen som det var på förmiddagen! Snacka om deja vu. Låten, den dära låten med den dära Kim eller va han het från "Made in Sweden" (ett program jag aldrig såg).


Nåja... hon skulle skicka remiss till stora plåsterhuset i Sönnsvall. påtalade även mitt trötthet och slapp höra en massa tugg om att jag varit gravid och då ska man inte orka träna och att jag är nog stressad bla, bla bla... Ska in på fredag och ta lite blodprover.. känns bra.


Har även fått massa pepp av världens bästa Ingela. Ska anamma hennes råd och försöka nöja mig med två dagars träning, vila, två dagars träning, vila osv... Kommer nog bli en mental utmaning men har bra stöd runt omkring mig. Som hon sa så har jag ju faktiskt fött barn och har det stressig på jobbet. Vänta nu... vad sa jag ovan??? Jo, men det är skillnad när Ingela säger det och när sjukvården säger det för Ingela känner mig, det gör inte sjukvården utan de kör med det tugget oavsett har jag erfarit. Ingela säger inte att jag ska supervila utan att jag bara ska sluta vara superwoman och nöja mig med ett pass om dagen... Ingela vet vad hon pratar om.  *glad över en sån bra kompis!!!*


Ska nu sätta mig och klistra och limma lite... håller på med bröllopsalbumet och det går grymt bra! Snacka om avstressande!!!

 
 
Ankis

Ankis

3 juni 2009 22:07

Meh! Bröllopsalbumet. Måste jag göra klart mitt nu när du håller på och pysslar? Blir stressad!

http://viborpalandet.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

4 juni 2009 14:25

Jag håller med Ingela, trots att jag inte är nåt träningsproffs;) ..jag hamnade ju i samma läge som du för ett par månader sen och drog ner drastiskt på träningen. Senaste veckorna har jag tagit nån prommis (powerwalk) här o där och sprungit typ 2ggr/v. Imorse var jag ute på en lugn lunk i 50 min (tränade senast i måndags) och för första gången på länge blev jag inte ubertrött! Jätteskönt! :) Lycka till med formen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bergman - 29 september 2012 23:04

Idag var det dags för det 48:e Lidingöloppet. Jag hade ingen önskan att återuppleva förra årets kaos då jag knappt hann till start så vi åkte ner på fredagen hela familjen och roade oss med att åka tunnelbana, besöka sci-fibutiken, BR leksaker och Bu...

Av Bergman - 13 september 2012 08:42

Ja, är hur synd som helst om mig! Jag är förkyld! Överväger amputation av allt ovanför axlarna eftersom det är där det smärtar och värker. Jag måste bli frisk nu! Så jävla otajmat! Nästa helg är det medel och stafett-SM och helgen efter det Liding...

Av Bergman - 5 september 2012 06:53

Jag känner vemod.   Jag har gått 6 år på Nylands skola och den erbjuder en unik miljö! Det är så otroligt tråkigt att inte någon startar friskola där, eller att man utnyttjat miljön ännu mer. Skolan ligger efter en liten grusväg, granne med en bo...

Av Bergman - 12 augusti 2012 11:47

Först var jag skitglad över att jag fått en plats i dey fulltecknade loppet. Men, sen kom sommaren och förkylningen! Och tröttheten! Två träningspass på tre veckor, sen fem intensiva dagar på oringen. Därefter 4 pass på två veckor som sista uppladdni...

Av Bergman - 4 augusti 2012 16:21

Idag var det dags för Höga Kusten marathon. Jag brukar springa halvmaran men kände mig inte sugen på att mala banan två varv så jag valde Multi singel istället; 20 km cykling (asfalt, grus, bred stig, smal stig), 500m simning, 8 km löpning. Spring...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards