Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Bergman - 12 juni 2009 13:22

EVER!!!

Är Linus det... *skryt, skryt, skryt*


Vill inte somna själv på kvällarna utan man skall sitta brevid så han ser en... lite separationsångest, har varit så tidigare oxå, men går över efter några dagar. Sedan sover han... i morse vaknade han 4 eftersom han låg på magen. ja han rullar runt i sömnen och får kanske svårt att andas eller nåt, ja, vaknar gör han iaf. Vände på honom, plugga in ljuddämparen och så somnade han om och vaknade vid 8. Oj! Som Mathias sa, "känner mig utvilad idag".


I övrigt är det synd om mig. Lyckades sträcka en magmuskel igår. Eller, korrekt kanske man säger en del av magmuskeln för det är väl typ en eller två stora muskler. *överväger att googla*

Nåja, ont har jag i den sedan mitt situpsande igår.


Överväge cross idag och styrka eftersom jag skall ut och lägga massa tid i skogen imorgon. Eller, hoppas på 30 min (har 3,7) men min vana trogen handlar det nog snarare om 50 min om jag ens kommer runt... *positivt tänkande*

Av Bergman - 12 juni 2009 13:16

Tog ju bara drygt 30 min för mig att bli nöjd med tidigare inlägget!!!! SKITFORMATERINGSYTA!!!


Ja, jag är en formateringsnörd som tycker det är bland det roligaste som finns.. *du ska se mina excelrapporter!!!*


För övrigt kanske Chris Martin borde geniförklaras? *lyssnar sönder Viva la Vida*

Av Bergman - 12 juni 2009 12:30


                       

Jag tävlar om ett presentkort värt 500:- från Mykidoo

i Nikitas blogg, tävla HÄR du med!



  

                                   


För att tävla om ditt önskeplagg tryck här!




                           


"Jag är med och tävlar hos Carolina om 2 paket nappar från Namnnappen.se

Var med och tävla HÄR du med!"




  


 "Jag vill vinna ett presentkort värt 250kr

från Kotteshoppen hos Tant Ulrika"






Av Bergman - 12 juni 2009 09:58

Ja, två saker krockar just nu... inte nådigt heller och ser ingen som helst möjlighet att lösa situationen...


hmmmm.... 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards