Alla inlägg den 27 september 2008

Av Bergman - 27 september 2008 15:32

Ha. Släpade mig in till stan för att shoppa lite tråd. Tog en evighet eftersom jag tydligen inte kan gå idag?! Vaggade ner till affären, hittade det jag skulle ha men så tar de inte kort!!! Var påväg att inte gå tillbaka men eftersom Härnösand inte erbjuder särskilt stort urval av affärer så var jag så illa tvungen, men köpte endast det jag bara kunde köpa där. Ha!


Ja, aldrig mer stan förrän bäbis är ute. Huvva vad folk glor. Ja, jag har en kula på magen, mycket uppmärksamt av er alla!!! Hmm.. är inte mottaglig för sånt idag känner jag. Bäbis har fått spjut och det smärtar och trycker på utan dess like... är du sugen på att se världen må tro?


Ska göra lite mat nu tror jag... skumt med datorn  när jag kom hem med. mathias var inloggad i msn? Hur gick det till? Försöker få kontakt med min älskade nu men vet inte hur det har ballat ur..


Nåja.. SM Guld till Erik! Bugar och gratulerar. Så skoj! Imorrn är det stafett, ska bli spännande. Näe, mat var det...

Av Bergman - 27 september 2008 09:19

Nepp, inget har hänt... börjar bli otålig!


Ankis var här å surra igår... trevligt... skulle egentligen på kalas idag men tar så mycket på krafterna att åka iväg så jag blir hemmavid... måste försöka lära mig ta det lugnt.. :) Gör det iofs på mitt eget sätt, som sagt, mental vila är ej samma sak som fysisk vila...


Ska ner på stan en sväng, måste ha tråd och lite annat. Ska sy min morgonrock men har ingen blå tråd, sedan skulle jag behöva köpa lite mat...


nepp.. Final idag så det lyssnas hejvilt. Ska sätta mig å sy nu. Mathias har precis åkt till jobbet.. han är duktig han!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards