Alla inlägg den 7 september 2008

Av Bergman - 7 september 2008 19:27

Jag vet inte vad som händer, men växer gör jag. Tror jag har lagt på mig fem kilo sista dagarna, inte allt för angenäm känsla. Känns som magen ska explodera med... jobbigt.


mathias känner sig lite småkrasslig, har jag gjort idag med så vi har legat i soffan och tittat film. Jobb imorrn, känns inte roligt eftersom jag inte vill ha kläder på mig, eller kan jag, men bara mysisar med löööös resår...


Nåja, två veckor till, bara bita ihop. får se om jag börjar må dåligt, då går jag nog redan nästa vecka. Mår inte prima just nu så jag misstänker att det börjar ta ut sin rätt. Svårt att andas och så trycker den på nerver eller nåt för jag domnar i armar och ben...


Ska nog träna lite imorrn, kan faktiskt må bättre av det...


saknar mina löparskor... vet att dom saknar mig med..

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards