Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Bergman - 11 augusti 2008 17:20

Ja, blev inget simmande idag. Funderade. Löser jag kort nu för 250 så kommer det vara en månad kvar till förlossning när kortet går ut och då kommer jag inte vilja lösa ett nytt eftersom ett halvårskort kostar 600:-. Vill inte lösa ett halvårskort eftersom jag inte är säker på att jag vill simma närmsta månaden efter förlossning. Ja, ekonom är jag ju... :)


Näe, orkar och kan ju springa och gå än så länge så jag fortsätter nog med det i två veckor till ungefär och sedan köper jag ett simkort... typ...


Sedan kramar bäbis fortfarande mina lungor... har jag en liten Chucky i magen???  Näe, blir en prommis/springtur efter maten idag tänkte jag. Ljumskarna protesterar, ja hela kroppen protesterar, men sedan så släpper det när man rör på sig. Förstår att det lätt blir så att man sitter hemma och äter bullar när man är gravid eftersom det känns som att kroppen vill det... glad för min träningsrutin och vana eftersom jag vet när kroppen verkligen MÅSTE vila och inte bara säger att jag ska vila för att huvet vill det... det är en finurlig apparat kroppen....


Nåja... ska hänga lite tvätt.. förresten. soffan är SÅLD!!! JIHO! Så fantastiskt skönt. Ska sätta ut sängarna på annons idag tror jag... vill ha ny säng nu! Måste ju få plats med bäbis i sovrummet... så behöver du en eller två 120 breda, toksköna sängar så blir dom dina för 500:- stycket... ett KAP!

Av Bergman - 11 augusti 2008 08:44

sovasova säng säng säng...


så fantastiskt trött... sovit kasst, drömt konstigt och vill vara ledig.


snart fika.


Mysigt väder idag. Tänk om man varit ledig och kunnat sitta å mysa med älsklingen... *drömma*

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards