Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Bergman - 10 augusti 2008 18:18

Japp.. idag har vi varit ute! Var inne länge å gjorde ingenting, sedan ut, plocka blåbär (drygt en liter) tog prommis hem och sedan handla, laga mat, städa, tvätta och nu ska vi äta!!! Så söt snuttis jag har... min snutt...


Nu ska vi sitta i soffa, må gott, äta godis och bara njuta av söndagskvällen... för vi har varit duktiga idag! *stolt*



Av Bergman - 10 augusti 2008 09:33

Det är det kvar... skööönt. Längtar så mycket efter den lille filuren. Vill veta vad det är för en typ. :)


Var hos mor och far igår och gick igenom maaaaassor med bäbiskläder. Huja vad mycket. Fick en kasse med oss hem. Kollade även in vaggan som vi skall ha... myyysigt. Fick även otroligt god kladdkaka och älgstek... mmmm.. blev sååå mätt!!! *bortskämd*


Efter det åkte vi in till S-vall och kollade på drakbåtar och umgicks med Steffe. Var sedan hem till honom och åt kräftor och mumsig västerbottensostpaj... mmm.. satt helt dästa i soffan efter det.  Somnade gott när jag kom hem kan jag lova.


Ska ut å plocka blåbär idag hade jag tänkt... ska bara mysa igång såhär på morgonen.. kanske ett träningspass oxå? Imorrn ska jag iaf fixa simkort och simma lite.. måste försöka få ordning på fläsket. :) Näe, handlar mest om att få ut lite energi..


frulledags 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards