Alla inlägg den 21 december 2008

Av Bergman - 21 december 2008 12:16

Jo, har gjort en pralin nu, ids inte mer... gör nog min chokladfyllda kola, fudge och sedan får det vara nog. Skulle hälsa på svärisarna tänkte jag, men de svarar inte så Ankis kommer nog hit istället.. ska gå å möta henne nu, ska samtidigt posta ett paket som skall till södra delen av sverige.. ;)


Nepp.. ta å klä på mig


Förresten.. svenska herrarna i skidskytte kom 2:a idag!!! Jiho va bra dom är.

Av Bergman - 21 december 2008 08:37

Just nu håller jag på med mina chokladmoussepraliner. Spännande och se om det blir som jag tänkt mig. :) Blir nog inte så mycket karra iår... har inte så mycket blockchoklad och ids inte köpa och göra så mycket mer tror jag.


Tappar hår som attan, snart kal tror jag. Men, men.. funderar på att gå till svärisarna å hälsa på idag, men vi får se hur jag mår vad det lider, blev sjukt konstig igår. Trodde inte jag skulle orka gå hem från ICA ens... sov i två timmar efter jag matat Linus, han sov med den lille. :) Han har börjat med något konstigt beteende, vaknar vid 4-5 och vägrar somna om... hms... nåja...


Hört rykten om att Elin kanske kommer norrut??? Ja, vi får väl se. :)

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards