Alla inlägg den 18 december 2008

Av Bergman - 18 december 2008 15:23



"Jag är med o tävlar om ett presentkort på 500kr från NiceWork hos Tant Ulrika. Var med o tävla du oxå!"

Av Bergman - 18 december 2008 15:20

Hon borde varit här nu, men hon kommer väl när som helst. Ska iväg på dollar å handla lite mat tror jag.


Sitter å klurar på nyår med. Ska försöka inhandla så mycket som möjligt tänkte jag, provgöra förrätten, för den är ju sååå god. :) *klappa mig själv på axeln*


Antalet folk är oförändrat, 9 personas... ev en till, får väl si... Musiktävling ska knåpas... borde åka å handla julklappar med, försöka hinna med det på måndag eftersom min make är ledig då så vi kan ta å röra oss in till s-vall


nepp.. ska busa med linus tror jag. :)

Av Bergman - 18 december 2008 09:04

Jo, idag ska jag inte jobba. :) Varit roligt att jobba två dagar. Är ju mycket att göra såhär vid årsskiftet sedan har jag ju en superdupervikare som förfinat mitt arbete massor. Är skönt att få veta att jag inte gjorde ett dåligt jobb och att de tycker att jag var en felrekrytering iaf.. :) Ser fram emot att få komma tillbaka lite längre tid... inte för att jag inte tycker om att vara hemma men går bra att vara borta när jag vet att Linus är hemma med sin pappa...


nepp.. ska kolla film med min sjukling till make idag.. stackarn. Hoppas att kryar på sig fort som attan...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards