Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Bergman - 24 maj 2007 07:23

Har ju försökt bjuda inte till tårtkalas på söndag, och måndag (på jobbet) och nästa helg, då mor å far förhoppningsvis kommer.. *mycket nu*


Ska tydligen hända något speciellt i helgen, om det är finväder.... ;) Undra vad *tänka* Jag tycker att varje dag känns speciell eftersom jag vaknar upp bredvid en väldigt underbar och fantastisk människa som gör mig otroligt lycklig.... Älskar dig...

Av Bergman - 24 maj 2007 07:17

Japp, är här å jobbar i tre dagar, tre olidiliga dagar. Tycker inte om att vara ifrån min älskling såhär mycket... hms.. men, men..måste jobba med. Måste vara här i Skövde för att kunna lösa det här med budgeten å så... sitter iofs med månadsrapporten jag.. ingenting fungerar, massa folk har gjort fel, å då kommer jag å städar upp.. :)


SKulle in i datasalen för att jobba men min knapp fungerar inte så jag tänkte att jag sätter mig här lite.. haha.. dumt. Stod å väntade på att någon skulle komma förbi så de kunde hjälpa mig, men det var inte någon som gjorde det, men naturligtvis så kommer de nu, när jag inte är där... ser när dom går förbi härifrån...


NÅja... jobbade sent igår, men kom ändå iväg å sprang lite... jobbigt. Skulle köra backintervaller i den härliga strupen, men bidde bara tre stycken. Min kropp svarade inte som den skulle åsså kände jag av i lungorna så jag fick vika mig. Blev lite andra intervaller istället...


En sak.. hur dumt var det inte igår då??? Vill ju se greys på femman men gillar även project runway på trean... gillade att det skulle börja igen men gillar INTE att de går samma dag, samma tid.... otroligt dumt... irriterande... Bara att passa in reprisen av en av dem... kunde dock inte bestämma mig för vad jag skulle kolla på så jag satt å zappa lite emellan vilket resulterade i att jag inte fattade något av nått.. haha.. näe, så illa var det inte, greys vann så  jag kollade mer på det.... Men är dumt med reklam eftersom jag har en benägenhet att byta kanal, hittar något intressant och glömmer bort vad jag kollade på innan.. SMART!!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards