Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Bergman - 6 maj 2007 21:19

Jo, i lördags var vi på kolmården. De öppnade i helgen så det var sjukt mycket folk. Köpte dock årskort så vi fick värsta specialfilen. :) Såg flera kändisar där, var tydligen någon vipdag där för dom, nåja. Vi hade matsäck och gick runt och mös hela dagen! Så underbart härligt. Behövdes garanterat.


Idag har jag sprungit. VÄrsta duktiga. Linjeorientering, men det är inte lätt när de envisas om att möblera om i skogen hela tiden! Skulle egentligen köra styrka med, men får göra det här hemma istället. Satte igång å klippte gräset och städade istället. De behövdes med. Har möblerat om i sovrummet så vi får se hur bra vi sover där nu.


Ska ta å packa nu, drar ju till Skövde imorrn. Det som ska bli kul det är om jag hinner köra backträning.. Yes så underbar billingen är!!!

Jobbigt att vara ifrån min älskade bara... saknar honom så mycket när jag är borta...

ska gå å mysa nu... svejs 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards