Alla inlägg den 1 september 2009

Av Bergman - 1 september 2009 20:44

...och jag kommer hem som en sjukt avslappnad person som inte har ett enda papper hemma som har med jobbet att göra!!! Nu är jag verkligen hemma när jag är hemma... Både mentalt och fysiskt. Inser hur sjukt stressad jag måste varit förut. Blir bra det här!


Har även gjort ett framsteg på uniformfronten! Har mätt mig själv och har en beställning på väg. Hoppas uniformen finns i Boden annars vet jag inte hur jag ska göra... kanske kan lösa det i Stockholm?


Har även lämnat in ledighetsansökan idag. Haha.. börjar med att vilja vara ledig. Menade på att jag inte kan jobba ihjäl mig såhär i början. ;)

Av Bergman - 1 september 2009 20:41

Oj vad det gick!


Så otroligt fantastiskt skönt det är att börja få kolla på  grejorna igen! Idag sprang jag bra, förutom en kontroll där jag lade 6 min men förutom detta så gick det hur bra som helst.


Är så sanslöst skönt att springa med självförtroende och med känslan av att ha kontroll! Bådar gott detta. Ska försöka få lite fart på de lurviga med så då jämarns!!!

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards