Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Bergman - 23 augusti 2009 15:13

finns det råddjur... inte för att vi såg något men massor med älgbajs. Blev kanske en liter blåbär men inte en endaste liten svamp.


Bärstolen är ovärderlig!


Linus började med att sova. :)


Sov fram till 14 då vi pausade för mellis, alltså typ en och en halv timme medan jag plockade blåbär. :)


Ja, han äter mossa. Man måste ju smaka. :)


Fanns ju massor att tumma på med. :)


Trött och nöjd är jag nu, ska dock ringa och kolla om svärisarna är hemma...




Av Bergman - 23 augusti 2009 10:08

Han är sååå snorig. Har sovit katastrofdåligt inatt. Började vid kvart över tolv och till slut packade jag upp sängen i hans rum och lade mig bredvid honom eftersom han GAAAAAALLSKREK så fort jag gick ur rummet. Han somnade slutligen den söta lilla ungen men vaknade till några gånger. Inte konstigt med tanke på att han är så täppt i näsan och har napp, inte lätt att andas då!


Vaknade 06.45 att han stod i sängen och tjoade och var överlycklig över att se sin arma mor ligga bredvid honom! Jag var nog inte riktigt så pigg men är ju bara att kliva upp. Har ingen aning om vilken tid vi somnade inatt, men Mathias slocknade runt 4-hugget och vi somnade antagligen lite innan det.


En trött familj. Dock får Limpan sova lite just nu eftersom han är så snorig. Ja, ingen blir ju gladare av att han kryper omkring och gråter så den lilla mannen får vila istället. 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards