Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Bergman - 15 oktober 2009 19:33

Estocolmo, huvudstaden, fjollträsk... namnen är många. Dit ska vi iaf imorrn, jag och maken. Ensamma. Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Nej, nu överdrev jag. Ser och har sett fram emot det ooootrooooligt länge samtidigt som det kommer kännas konstigt att vara ifrån Linus ända till söndag!!! Men han ska vara hos mormor och morfar så jag betvivlar att det går någon nöd på honom. Mysmoster är ju där med!


Har varit och klippt mig. Har en svärmor som är frisörska så hon fick klippa mig. Otroligt snällt och är otroligt nöjd!

Lite färg på det hela så...


Ska sätta mig framför teven 20.00 och titta på "Mammas pojkar". Hört mycket illa om det programmet på jobbet idag så då måste jag ju kolla vad det är för tok.. :)


Ingen träning på jobbet, för mycket att göra. Dock var jag ju ute med både hantlar och vristvikter i morse så har något litet plus i något hörn iaf...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards