Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Bergman - 18 juni 2008 19:47

japp... fram med dem bara...


nåja... slitit på jobbet, eller inte. :) Har lite att göra men har otroligt pratsjuka arbetskamrater...


Fick kläder som jag beställt idag.. två saker åker tillbaka, resten var jag såååå nöjd med. En söt liten blå klänning... så skön så ska nog ha den imorrn på jobbet. 


Pillat i alla räkningar.. varför vill ingen ha den fina lägenheten i Borensberg??? Ska ringa imorrn och höra.. hade vääääldigt gärna blivit av med den, typ nu!!!


Sprungit idag med! Eller fick gå 4-5 km först innan det gick, men funkade bra i drygt 2 km!!! Jiho!!! Kotten har ju sparkat skiten ur mig den senaste tiden. Fick knappt sova inatt och sedan hela dagen på jobbet! Mina stackars inre organ. Det passade inte att sparka utåt utan nu skulle det sparkas innåt! Hms... ska få mitt höj och sänkbara bord på måndag lutar det åt!! Jiho!


Nepp. ska greja lite 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards