Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Bergman - 22 mars 2008 13:20

Ja, skulle ju till Ronneby igår för att i helgen genomföra tävlingspremiären...


I torsdags förmiddag var jag pigg, fixade undan en massa men sedan på kvällen började det komma smygande. Mathias har ju varit hur sjuk som helst hela veckan så jag misstänkte att det skulle komma när som helst... men, trodde att jag kanske skulle klara mig...


Nåja.. huvudvärk och halsont hela kvällen och natten var hemsk!!! Migränliknande huvudvärk och otroligt ont i halsen. Ingen alvedon hemma men käkade lite bafucin för halsen. Sov asdåligt och mådde skit när jag vaknade.


10 öppnade apoteket i Motala så det var bara att bita ihop tills dessa. Tål tydligen inte bafucin längre eftersom jag kräktes som attan av dessa igår morse. Kom iväg till stan, köpte strepsil och alvedon, hem och skulle fixa mat men fick ta ett besök till på toa... det sista av bafucinen.. *uäck*


Nåja.. knaprade mina piller och låg och sov till och från hela dagen... Blä vad dåligt jag mått... Mår lite bättre idag, men är helt tjock i huvet, lock för öronen och rinner ur näsa å ögon... sedan så måste jag sova med öppen mun eftersom jag inte kan andas och det resulterar i att jag får ont i halsen.. nåja, bra att man är sjuk på helgen iaf, eftersom det inte går några sjukdagar!! Haha... nackdelen är att jag inte orkat med någon skola förutom lite idag så helgen har gått åt ingenting idag!!!


Tråkigt att inte få springa, dock så blev det ingen elitseriestatus på grund av snön i söder, men kändes lite som sista chansen att springa elitserien för året, men, men...


här skiner solen... är kallt men skönt ute... ska lägga mig å vila lite innan jag tar tag i skolan igen...


svejs 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards