Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Bergman - 11 oktober 2008 10:43

Jo, den söta lilla Linus gillar Enya... hihi... somnade så sött i pappas knä när den musiken började rulla... hihi..


ligger i vaggan nu å sussar. Ska städa undan lite på köksbordet... det stökar till sig själv!!!

Av Bergman - 11 oktober 2008 10:40

Ja, inatt blev det som vi befarade. Han har ju sovit bra, men igår sov han heeeeela dan så var ju inte förvånad över att måsta vara vaken från 3 till halv fem, men det går de med... vaknade inte allt för sent i morse sedan och mat finns det till lillen... *har skaffat silikoninlägg, eller hur var det nu igen?* Nåja, ser ut som jag vet inte vad, är inte behagligt... men, men...


Är allmänt synd om mig idag känner jag.. har ont lite här och där, ställen man inte vill ha ont på. Är livrädd att jag orsakat att stygn gått upp... ååå.. bara ångest...


Missat att förlossningen ringt med... inte så bra kanske. Sedan kan man ju inte ringa upp heller, nåja, får se om de återkommer senare idag. De ringde när jag var hos läkaren med Linus igår och stängde då av ljudet vilket jag glömt satt på! Hms...


nåja... kanske ska ringa dit å säga att allt är bra?


Näe.. ska lyssna vidare på 25-manna nu... spännande värre...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards