Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Bergman - 13 juni 2007 19:59

på Takida... bra det...

Av Bergman - 13 juni 2007 19:50

Skönt med regn.. kan man sitta inne och uggla.. gillar det ibland. Har fortfarande ont i huvudet. Ska ringa läkare imorrn. Trött...


Kom hem från sthlm idag med... var ok när man var där, men tycker att vi kunde varit här lika gärna, men, men.. inte jag som bestämmer sånt. Fick iaf presentera våra åsikter idag när vi hade utvärdering. Gillar att skaka om systemet lite. Roligt att argumentera, fick berömm, sånt är bra för självförtroendet. INget annat går ju bra just nu så det är skönt att just det går bra iaf...


SKa sätta mig i soffan och kolla teve.. ringa två samtal imorrn, sedan ska jag till läkaren för grejset på ryggen och shoppa SKOR!!! ja.. har dock glömt ringa och be dom lägga undan dom så jag hoppas att ingen har hunnit före... specialbeställde dem ju åt mig.. men, men.. skulle ju ha kommit i måndags... dumt..


nepp.. vatten mot huvudvärket, funkar inte med vill inte trycka i mig värktabletter. 

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards