Alla inlägg den 9 april 2007

Av Bergman - 9 april 2007 20:39

Skulle ha sprungit men blev en prommis med min älskade istället. Kände dock hur pigg jag var, så en jogg hade fungerat, blev en prommis två meter framför Mathias istället. Hmm.. måste bli bättre på det där. Har svårt att ligga jämsides, tävlingsmänniskan... imorrn blir det morgonjogg och sedan sprintbana med lite intervaller och spänst... gött... lite ryck i backe å så... ser jag fram emot...nepp.. ska köra lite styrka nu så kroppen är lite trött när den ska sova, är den verkligen inte nu, tänder på alla cylindrar, inte bra för sömnen, inte bra för Mathias, har ju en tendens att blir liiiiite irriterad då... hejs

hms

Av Bergman - 9 april 2007 16:43

Tänkte ju ut å springa men det SNÖAR juhu! FÖrvisso gillar jag ju att springa i snö, men inte när det ska vara VÅR!hmmmmmmmmmms

Av Bergman - 9 april 2007 16:31

Haha.... kul med rankingen... måste nog ut å träna lite nu. :) Gött.... Kolla in plats 28 *nöjd*

Av Bergman - 9 april 2007 11:41

Jaha, mår man dåligt igen. Typiskt att inte vårdcentralen har öppet idag, nåja, får åka dit imorrn. Trött på seghet nu... vill vara så pigg som jag brukar vara.. hms. Nåja...ska lägga mig i soffan å kolla film. Är förresten värsta tråkiga vädret här. Började snöa igårkväll, SNÖ! Hua ligen. Är massa slask idag. Är vitt på gräset. Har kommit typ en halv decimeter, lite till tror jag.. jaja.. depp i soffan. F-N va less man blir...

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards