Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Bergman - 8 mars 2007 18:16

ska nog ut å jogga lite tror jag... vad sägs om det? HOppas att knäet håller bara... å att det inte regnar... ska packa sedan så det bara är att dra till Halmstad så fort jag slutat... KUL!!!

Av Bergman - 8 mars 2007 10:45

Roligt på jobbet....Jo, tro det eller ej, men det har man ibland. Skrattat riktigt mycket nu på morgonen. Våra program krånglar lite, eller, inte så lite, sedan att vi gör fel ställer ju lixom till det ännu mer!! Haha.. nåja. Är roligt att vi kan driva med det så att vi inte bara sitter och river vårt hår. Har ju till och med skrivit ihop några rader om det.. Haha.. svårast var det att hålla sig för skratt när en flitig chef ringde och frågade varför allt såg så roligt ut.. haha... men han skrattade oxå. Snacka om att lite kan roa... nåja... är ju himla eländigt om det inte ordnar till sig eftersom vi då verkligen sitter i klistret, men, men... ordnar sig nog. Tror vi ska använda vår historia på Tellusutbildningen, det vore ju lysande. Ska höra med magnus vad han tror om det.... Kan ju ge tecken om att vi på ek har lite lite att göra.. hihi.. nåja.. ska försöka sluta fnissa nu...Imorrn åker vi till Halmstad. Ska bli sjuuuukt roligt. Ser jag fram emot. Ska försöka komma iväg senast till lunch, kommer tidigt till halmstad så hinner vi kanske springa lite tillsammans? Vore ju super...Cyklade inte i morse. Låg i sängen och sa: "Gu va det regnar". Lät lixom massor på taket och så var jag itne så sugen på att cykla till jobbet. Mathias säger: "Är nog ventilationen". Tvingade honom att säga att det nog regnar massor ute... haha... jag ville verkligen inte cykla men behövde ju en ursäkt. När jag kom upp visade det sig att det var regnet... Skönt! Det vräkte verkligen ner... Tog bilen men tränade lite på gymmet... hurtigt väl? Var en tjej där med... chock!!! Brukar vara typ 4 killar eller så, men aldrig en tjej. Var roligt, känner man sig inte så ensam lixom...Näe.. ska jobba lite... haha... kul idag... skönt att skratta.Tänkte på en sak idag. Varför sitter pappershandukarna som man skall torka händerna med ovanför tvättstället. Är ju jättedumt! Menar, man är ju alldeles blöt om händerna och så måste man lyfta på dem för att få tag på papper och då rinner ju allt vatten ner i ärmen på tröjan! Dumt....Håller tummarna för min älskling som är och gör prov nu. har pluggat gärnet hela veckan ju! Läst hela dagarna och halva nätterna! Min idol.. puss

Presentation

Omröstning

Vars ska vi bo?
 Härnta
 Sundsvall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards